.
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Witamy na forum dla rozwoju Pozytywne Inspiracje
Strona główna
FORUM
Patronat Instytut Szczęścia
Regulamin Forum
WYDARZENIA, Reklamy
Regulamin Ogłoszenia
ARTYKUŁY
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Pozytywne Inspiracje
»
Forum
»
Forum
»
OFFTOPIC
»
Kącik pomocy technicznej
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
...
10
Do dołu
Autor
Wątek: Kącik pomocy technicznej (Przeczytany 21107 razy)
Lilliole
Wiadomości: 1 657
Płeć:
Status: Obserwator
[#]
« 2018-06-30, 09:43:53 »
Chcę kupić laptopa. Nie chcę przeznaczyć na to za wiele pieniędzy. Potrzebny mi głównie do internetu. Z programów to zainstaluję pewnie Open Office, może jakiś do tworzenia grafik.
Lepiej kupić nowy czy używany po leasingowy?
Michał486
Wiadomości: 802
Płeć:
Status: Poszukujący
[#]
« 2017-10-25, 14:16:04 »
Karina
Wiadomości: 3 331
Płeć:
Status: Obserwator
[#]
« 2017-10-25, 14:12:25 »
Odinstalowałam i AMD i głośnik systemowy, po restarcie nie było info, że coś sieinstaluje. Ale działa. Dziękuje wszystkim widocznym i niewidocznym pomocnikom.
Karina
Wiadomości: 3 331
Płeć:
Status: Obserwator
[#]
« 2017-10-25, 14:03:54 »
Haha pojawił się znowu dźwięk, czary mary ?
Karina
Wiadomości: 3 331
Płeć:
Status: Obserwator
[#]
« 2017-10-25, 14:01:22 »
W opcje Dźwiękjest jeszcze takie info, że AMD jest nie podłączony, nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ?
Karina
Wiadomości: 3 331
Płeć:
Status: Obserwator
[#]
« 2017-10-25, 13:08:41 »
Realtek jest zainstalowany, odinstalowałam głośnik systemowy, po restarcie laptopa zero reakcji.
Michał486
Wiadomości: 802
Płeć:
Status: Poszukujący
[#]
« 2017-10-25, 12:53:44 »
Karina,
pomimo tego, że jest u ciebie komunikat o tym, że nie zainstalowany. To spróbuj go odinstalować w menadżer urządzeń i zrób restart laptopa. Zobaczymy wtedy czy system go wykryje i zainstaluje.
zobacz jeszcze czy urządzenie realtek jest zainstalowane.
Karina
Wiadomości: 3 331
Płeć:
Status: Obserwator
[#]
« 2017-10-25, 12:47:21 »
W ustawieniu Głośnik systemowy jest napisane: Brak zainstalowanych sterowników
Gdy aktualizuje sterownik powyższy komunikat się nie zmienia. O co chodzi
?
Karina
Wiadomości: 3 331
Płeć:
Status: Obserwator
[#]
« 2017-10-25, 12:39:42 »
w laptopie znikł mi dżwięk, gdy wchodzę w okno diagnostyczne- dźwięk jest napisane: brak problemów. Ktoś coś ?
Michał486
Wiadomości: 802
Płeć:
Status: Poszukujący
[#]
« 2017-04-21, 11:34:57 »
Witam,
potrzebuję kupić w miarę dobra pralkę, trwałą bez udziwnień ładowaną od góry.
możecie mi coś polecić w budżecie do 1000zł
Karina
Wiadomości: 3 331
Płeć:
Status: Obserwator
[#]
« 2017-03-07, 19:06:13 »
Poszukam, na razie się przymierzam, więc nie ma pośpiechu, choć denerwuje mnie, że laptop coraz wolniej pracuje, dzięki:)
Michał486
Wiadomości: 802
Płeć:
Status: Poszukujący
[#]
« 2017-03-07, 18:48:44 »
To trochę komplikuje:)
a masz na laptopie partycje recovery?
Ten kod możesz też mieć podany na innych dokumentach z laptopu, a na spodzie laptopa też nie ma żadnej naklejki?
Karina
Wiadomości: 3 331
Płeć:
Status: Obserwator
[#]
« 2017-03-07, 17:54:45 »
Michał
I włąśnie nie mamkodu na naklejce, jest napisane tylko: Win8 i kod kreskowy trochę starty.
Karina
Wiadomości: 3 331
Płeć:
Status: Obserwator
[#]
« 2017-03-07, 17:48:51 »
No właśnie, nie mam wejścia na płyty DVD w laptopie. Pierwotnie miałąm Windowsa 8 póżniej ściągnęłąm Windows 10.
Michał486
Wiadomości: 802
Płeć:
Status: Poszukujący
[#]
« 2017-03-07, 13:59:34 »
Karina.
Możesz legalnie ściągnąć sobie obraz płyty windowsa z ich strony. To jest obraz iso. Potem nagrywasz go na płytę DVD ale nie jako plik, a obraz płyty iso.
Ale zanim się za to zabierzesz poszukaj sobie kodu do windowsa. Powinnaś go mieć napisanego na naklejce na laptopie.
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
...
10
Do góry
Pozytywne Inspiracje
»
Forum
»
Forum
»
OFFTOPIC
»
Kącik pomocy technicznej