Leszek
Propozycje jak uporządkować ten bałagan:
-nie zmienianie danych regresów na liście, która była dobra np. w 2011r. , na jakieś archiwalne sprzed kilku lat
-uporządkować obieg informacji o zmianach na liście i upublicznić w postaci jasnego przekazu na swojej stronie, bo jak widać ten system, który stosowałeś, a który był do tej pory nie sprawdził się w ostatnich latach
np. na jaki e-mail pisać w sprawie zmian na wszystkich listach, żeby pojawiły się one w przeciągu np. 5 dni od dnia zgłoszenia i była jakaś informacja zwrotna
Widziałam, że pisałeś do kogoś, że nie masz jakiś maili, więc albo ktoś wykasowuje z twojej skrzynki maile, albo jest inna przyczyna takiej sytuacji, więc w tej sytuacji warto weryfikować o co chodzi, że sprawozdania nie docierają.
*Skąd regreser ma wiedzieć, że nie dostałeś sprawozdania, gdy je wysłał i wpłacił pieniądze?
Jak temu zapobiec zamiast twierdzić, że coś jest oczywiste, gdy nie jest?
-weryfikacja w dokumentach czy otrzymało się sprawozdania np. gdy ktoś wpłacił pieniądze, bo jak wpłacił, to pewnie chce być dalej regreserem i napisanie do takiej osoby, że sprawozdanie nie dotarło
- albo przez odpisanie regreserowi na maila np. "dziękuję, otrzymałem" będzie wiadomo, że dostałeś sprawozdanie, bo jak do tej pory przez lata nic nie odpisywałeś na sprawozdania
- jak ktoś wysyła sprawozdania inną droga, niż e-mail, to można zadzwonić
-stworzenie listy mailingowej regresów, żeby ich informować o różnych sprawach, a nie załatwiać sprawy w miejscach nie przeznaczonych do tego np. na tym forum, albo jakieś inne powiadomienia, żeby było wiadomo o jakiś zmianach.